اکسس پوینت سیسکو مدل AIR-CAP1702I-A-K9
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

اکسس پوینت سیسکو AIR-CAP1702I-A-K9

اکسس پوینت سیسکو مدل AIR-CAP1702I-A-K9 یک اکسس پوینت بی‌سیم است که توسط شرکت سیسکو سیستمز (Cisco Systems) تولید شده است. این اکسس پوینت برای استفاده در شبکه‌های بی‌سیم در محیط‌های داخلی مناسب است.

ویژگی‌های کلیدی اکسس پوینت AIR-CAP1702I-A-K9 عبارتند از:

استانداردهای بی‌سیم: این اکسس پوینت از استانداردهای بی‌سیم 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند، که امکان اتصال دستگاه‌ها با سرعت‌های بالا و پوشش گسترده را فراهم می‌کند.

آنتن: دستگاه AIR-CAP1702I-A-K9 دارای آنتن داخلی با قدرت انتقال بالا است که به شما پوشش بی‌سیم قوی را در محیط‌های داخلی فراهم می‌کند.

فرکانس عملکرد: این اکسس پوینت در باندهای فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز عمل می‌کند، که امکان ارائه اتصالات پایدارتر و کیفیت بالاتر را در محیط‌های پرتداخل فراهم می‌کند.

قابلیت پیکربندی: AIR-CAP1702I-A-K9 قابلیت پیکربندی و مدیریت جهت تنظیمات شبکه و امنیت بی‌سیم را داراست. از طریق رابط کاربری وب یا از طریق کنسول می‌توانید به اکسس پوینت دسترسی پیدا کنید.

امنیت بی‌سیم: اکسس پوینت AIR-CAP1702I-A-K9 از پروتکل‌های امنیتی WPA و WPA2 پشتیبانی می‌کند و قابلیت اعمال رمزنگاری و سایر تنظیمات امنیتی را فراهم می‌کند.

قابلیت مدیریت مرکزی: این اکسس پوینت قابلیت مدیریت مرکزی توسط کنترلرهای سیسکو را داراست، که به شما امکان مدیریت و پیکربندی مرکزی برای اکسس پوینت‌های مختلف را می‌دهد.

منبع: 

خرید اکسس پوينت سيسکو مدل AIR-CAP1702I-A-K9





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: